tirsdag den 26. februar 2008

Evaluering af 23 Ting --- Del 3: Opsamling

Hvilke opgaver syntes jeg bedst om:
GoogleReader - Library Thing - Bibliotekernes Netguide - GoogleDocs -iGoogle - men også Messenger (som jeg dog kendte i forvejen) og måske kan Podcast komme med (men det driller stadigvæk trods tålmodig hjælp fra Rikke) - jeg synes nemlig godt om idéen.
Er der noget specielt, der har overrasket mig?
Tjaaah, måske:
at jeg kom til at sætte pris på GoogleReader,
at MP3-afspilleren og podcast har drillet mig så meget,
problemerne med at få lagt Del.icio.us-knapper på værktøjslinien - men det lykkedes da -
at jeg faktisk meget godt kan lide at blogge
Er der noget jeg synes kunne have været anderledes?
Nææh, jeg synes det har været meget spændende at deltage i og for mig var opgaverne fint formuleret og tilpasset tidsmæssigt.
Ville jeg deltage igen?
Ja, det vil jeg meget gerne!

Ingen kommentarer: