onsdag den 20. februar 2008

Evaluering af 23 Ting --- Del 1

MP3'en er stadig mit smertensbarn, men derfor kan jeg jo godt evaluere lidt på kursusforløbet...
som jeg forøvrigt har været meget glad og synes, at det har været spændende at være med i ... og noget af det tillærte har jeg også tænkt mig at bygge videre på - arbejdsmæssigt måske ikke så meget, men privat er der flere ting der kan bruges.
GoogleReader'en er jeg faktisk blevet ret glad for - jeg har fået feeds via RssReader i flere år og var egentlig glad for den, men nu vil jeg nok gå over til GoogleReader i stedet - og så kan den jo også ligge på min iGoogle-hjemmeside - hvor jeg så også har et godt overblik over nyt i min Gmail - det tror jeg bliver smart - når jeg al'så får luget lidt ud i alt det jeg fik lagt for meget over på iGoogle fane 1....
Blogge? Jeg har i en kort periode blogget før - prøvede at lægge referater ud fra vores møder i kat-gruppen, men fik intet feed-back, så jeg droppede det. Jeg synes nok det er brugbart - og er også positivt overrasket over, hvor spontan man bliver og hvor nemt man kan få øjebliksindfald publiceret --- men det kan naturligvis også blive for meget - og min generation er ikke så meget for at være alt for offentlige --- måske jeg vil lave en (personlig) blog med nyhederne fra det månedlige nyhedsbrev fra mit website --- måske med ugentlige nyheder? - på den anden side er det jo også meget sjovt at følge med i, hvem der tilmelder sig mit nyhedsbrev ..... så.... tjah .....bum bum bum
Yahoo tiltaler mig ikke rigtig - og Flickr var da sjov i starten, men det var så det ---- jeg vil derimod nok lægge nogle kræfter i Google (igen igen)'s Picasa, hvor jeg kan organisere vore fotos - måske skal den afløse vort eget "fotogalleri" i AnnasRomGuide?
Hotmail er heller ikke rigtig mig, men Messenger - som jeg har brugt derhjemme længe - er fin nok, jeg får en hurtig hilsen fra min søn og svigerdatter eller en lille "snak" med min veninde, der er gift i Beirut --- når ellers det virker, skidtet.... så det kan jeg godt bruge - ærgerligt at min søster i Tyskland ikke er på.-

Ingen kommentarer: